پاسخ: شما میتوانید مشخصات کاربری خود را در سایت سمس کلاب ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “حساب کاربری” در گزینه های مشاهده شده، روی “پیشخوان” کلیک کنید. سپس به صفحهای منتقل میشوید که در سربرگ “ویرایش حساب کاربری” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت سمس کلاب، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی یا همان ای نماد به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در بخش پایین هر صفحه از وبسایت با کلیک روی نماد به شکل e آبی رنگ از صحت و اعتبار آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین فروشگاه سمسارزاده با سابقه ای بیش از 50 ساله، با اعتبار و حسن شهرت و مشتری مداری و تحویل موفق سفارشها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجهیزات ورزشی ، به طور مثبت و مطلوبی توسط همگان، خصوصا نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد سمس کلاب استفاده کنید.
مشاهده موقعیت فروشگاه (مراجعه با هماهنگی قبلی)
مشاهده اطلاعات ای نماد و احراز هویت سمس کلاب
در صورت تمایل به دریافت رسید های پرداخت سایر مشتریان با ما تماس بگیرید.
همچنین برای راهنمایی بیشتر، به سایت پلیس فتا و یا قوه قضاییه مراجعه فرمایید.
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در این مرحله تکمیل خواهد شد:
1) ورود به حساب کاربری یا ثبت نام، 2) انتخاب کالا و افزودن به سبد خرید، 3) درج اطلاعات دقیق مقصد سفارش و 4) تکمیل سفارش بدون پرداخت، 5) ارسال پیام به پشتیبانی وب سایت و هماهنگی جهت پرداخت ، 6)ارسال فیش واریزی و دریافت کد رهگیری.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر شماره موبایل خود را وارد کنید، پستچی و یا مامور باربری با شما در تماس خواهد بود.
پاسخ: بله شما میتوانید با تماس تلفنی با پشتیبانی سایت به شماره 09133388972 ارسال سفارش خود را به تعویق بیندازید.
مرجوع کردن سفارش نیز در صورتی که کالای اشتباهی برای شما ارسال شده باشد به صورت کاملا رایگان انجام میشود
برای اطلاعات دقیق تر، قوانین و مقررات مرجوعی کالا را مطالعه بفرمایید.
هرگونه بازگشت کالا بدون هماهنگی و تاییدیه پشتیبانی غیرمجاز بوده و سفارش لغو نخواهد شد.
محصولاات حساسی مانند دوربین ها و قطعات شکستنی، فقط و فقط با تایید پشتیبانی قابل بازگشت هستند.
در صورتی که خارج از مهلت مقرر، برای بازگشت کالا و یا هماهنگی های مربوطه اقدام شود، لغو سفارش با کسر هزینه همراه خواهد بود.
*عودت وجه صرفا با کارت پرداختی و یا کارت متعلق به صاحب حساب کاربری مقدور است.
*در صورت بروز شکستگی یا خرابی در فرآیند مرجوعی ، هزینه به عهده مشتری خواهد بود .
*کالای استفاده شده با کسر درصد منصفانه قابلیت تعویض یا مرجوعی دارد.
پاسخ:ساده ترین راه استفاده از دکمه سبز رنگ برنامه واتس اپ در سمت راست سایت است و پس از ارسال پیام صوتی و یا متنی و تصویری شما، پشتیبانی آنلاین سمس کلاب در اولین فرصت به کلیه سوالات شما پاسخ خواهد داد.
کارشناسان بخش تولید محتوای تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راههای مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات دارید. میتوانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه، مطالعه نقد و بررسی و شرح محصول، تصاویر تکمیلی ، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین نقدها و نظرهای کاربران در سایت نمایش داده شده است که مطالعه آنها میتواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.
پاسخ: گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان و یا فروش عمده به همکاران، ممکن است موجودی آن را به اتمام برساند. همچنین به علت نوسانات نرخ ارز ممکن است قیمت درج شده برای یک کالا کاهش و یا افزایش داشته باشد.
به همین دلیل استعلام موجودی قبل از ثبت نهایی سفارش توصیه میشود. استعلام سریع از طریق واتس اپ سمس کلاب به راحتی مقدور است. اما اگر به هر دلیل موفق به استعلام نشدید، سفارش خود را نهایی کرده و منتظر تماس پشتیبان باشید تا در صورت تغییرات، با شما هماهنگی شود.
پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که بسیاری از کالاها در چین تولید میشوند.
همچنین در بسیاری از کالا ها هویت برند و کشور سازنده درج شده است . در صورت نیاز به کمک به پشتیبانی پیغام دهید.
پاسخ: بله امکان پرداخت درب منزل وجود دارد.
مجموعه سمس کلاب با شرکت تیپاکس قرارداد رسمی ارسال کالا دارد. در این روش، رویه پرداخت متفاوت است. شما پس از هماهنگی با پشتیبانی میتوانید درب منزل سفارش خود را تحویل گرفته و هزینه را پرداخت کنید.
نکته حائز اهمیت آن است که شرکت تیپاکس درصدی از مبلغ خرید را به عنوان کمیسیون برداشت میکند و این مبلغ به عهده خریدار است . (در صورتی که قصد خرد با قیمتی بدون کارمزد دارید، روش کارت به کارت سریع تر و آسان تر است.)
در مورد کالاهایی با قیمت کمتر از 100.000 تومان ، ارسال پس از هماهنگی با مشتری انجام میگیرد.
در مورد کالاهایی با قیمت بیش از از 100.000 تومان ، ارسال پس از پرداخت بیعانه انجام میگیرد.
نکات دیگری که در این زمینه لازم است بدانید:
- ارسال هیچ کالایی در روش پرداخت درب منزل، رایگان نیست.
- در صورت عدم حضور مشتری و مسترد شدن کالا، مجددا باید ثبت سفارش + هزینه عودت پرداخت گردد.
- مسئولیت نشانی درج شده در سفارش به عهده خریدار است.
- با توجه به مراحل صدور قرارداد برای هر کالا، صدور کد رهگیری تیپاکس حدودا 4 روز کاری زمان نیاز دارد.
- ترجیحا به صورت کارت به کارت سفارشات پرداخت شود تا ارسال سریع و پیشتاز انجام گردد.
در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید ، پشتیبانی واتس اپ همیشه در دسترس است . همچنین از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کاراشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
با تشکر از حسن انتخاب شما