چرا قلاب های وی ام سی؟😍 + فیلم

قلاب ماهیگیری

چرا قلاب های وی ام سی؟😍 + فیلم

چرا قلاب های وی ام سی؟

در چند سال گذشته دیگر کمتر ماهیگیر و صیادی را میبینیم که با برند VMC و محصولات آن، خصوصا قلاب ماهیگیری وی ام سی آشنایی نداشته باشد.

اما واقعا چرا ما وی ام سی را پیشنهاد میکنیم؟

حتما ببینید:

کاتالوگ رسمی انواع قلاب ماهیگیری وی ام سی فرانسوی در نمایندگی ایران

قلاب ماهیگیری کپور

1- تاریخچه قابل تامل و بی بدیل

کمپانی وی ام سی فرانسه از سال 1796 به صورت یک شرکت رسمی تاسیس شد و از همان ابتدای کار توان و دانش حرفه ای خود را نه تنها به فرانسه، بلکه در کل اروپا و سپس سایر قاره ها به رخ همگان کشید.

سالها تلاش و نبوغ مهندسان و طراحان خبره در دستورکار این شرکت بوده و تا امروز نیز که فاتح بازار های جهانی شده است، این پیشرفت ادامه دار می باشد. در تمام این سالها نیز تمرکز خود را در این بخش متمرکز کرده و سابقه درخشانی را در بیش از 200 سال رقم زده است.

 

2-ماشین آلات پیشرفته و دقیق

شاید به نظر همگان ساخت یک قلاب نیاز به تکنولوژی خاصی نداشته باشد، اما مدیران وی ام سی همیشه دید وسیع و دقیقی به این تکنولوژی داشته اند؛ تاجایی که بسیاری از دستگاه های ابزار دقیق را ارتقا و مورد استفاده قرار دادند و حتی تکنولوژی های مربوط به فنیش نهایی و محلول ها و روش های آنودایز کردن را به صورت سری پیش برند و تا امروز هیچ رازی درمورد فرمول های خاص وی ام سی به بیرون از کارخانه راه نیافته است!

پس از دهه ها تلاش و نوآوری و پیشگامی در استفاده از ماشین آلات به روز دنیا، خانواده ویلارد هنوز در زادگاه اصلی وی ام سی یعنی شهر مورویلارز فرانسه با بیش از 700 نیروی کار و تولید روزانه بیش از 600000 قطعه از مدل های مختلف قلاب، هر ساله از مدل ها و فرمولاسیون های جدیدی رونمایی میکنند.
در هر سری از قلاب ها با توجه به کد و مشخصات، تکنولوژی های خاصی استفاده شده که تعداد محدودی از آنها را میتوانید در ادامه بخوانید:

تکنولوژی Needle Cone

در اصل Needle Cone نتیجه یک روش تراشکاری خاص است که در آن الیاف فلز را جمع کرده و آنها را به سمت مرکز نقطه فشرده می کند. با فشرده سازی به جای برش ، قدرت، دقت و تیزی نقطه ای برتری نسبت به بهترین حالت های قبلی ایجاد شده است. همچنین قسمت های مختلف آن از جمله رینگ و بارب وشانک یا همان حلقه و خار و بدنه همگی رگوله و پرداخت یک دست و دقیق شده و مقطع بیضوی خواهند داشت.

تکنولوزی Needle Sharp

در ساخت برخی از قلاب ها از فناوری خاص Needle Sharp™ استفاده شده است. یعنی تیزی قلاب و خارهای آن با نوعی آسیاب نقطه ای و ترکیب خاص شیمیایی بهبود یافتند و به بهترین و ظریف ترین شکل رگوله شدند.
جنس اصلی این مدل ها های کربن با فنیش کوستال بلک نیکل بوده که منحصرا توسط وی ام سی ترکیب و تولید، و فرمولاسیون این ترکیب باعث افزایش چشمگیر مقاومت نسبت به مواد خورنده و املاح موجود در آب های شور و شیرین، و برندگی حداکثری برای مدت طولانی میشود و از جمله ظریف ترین بدنه ها و طراحی ها و مشکی ترین رنگ ممکن را به خود اختصاص داده است.

تکنولوژی Hi Carbon

تکنولوژی و متریال های کربن ( Hi Carbon) به این معنی است که در مراحل ساخت ازترکیب فولاد با کربن بالا و با کیفیت برتر استفاده میشود. کربن در این ترکیب باعث ایجاد ثبات در هنگام تغییر دما می شود. بنابراین هرچه سطح کربن بالاتر باشد ، قلاب قویتر و در عین حال ظریف تر نیز خواهد بود و یک محصول بادوام و حرفه ای برای شما به ارمغان می آورد. در طی سالیان گذشته تا به امروز، بیشترین و خالص ترین ترکیبات کربن در بین کلیه تولیدات قلاب های ماهیگیری دنیا، متعلق به وی ام سی بوده است.

قلاب ماهیگیری ارزان

تکنولوزی Permasteel®

پرما استیل همراه با های کربن استیل یک فرمول محرمانه و برتر و منحصر به فرد کمپانی وی ام سی است. اندود این ترکیب شیمیایی به صورت روکش نهایی قلاب باعث میشود تا یک لایه 100% محافظ در برابر خوردگی، حتی در بدترین نوع آب و آسیب پذیرتیرین قسمت های قلاب ایجاد شود، بدون آنکه در ظاهر و رگوله و یک دستی و تیزی و ظرافت آن خللی وارد کند. روکش محافظتی Permasteel® برای بیش از 1000 ساعت از بروز علائم خوردگی در آب شور جلوگیری می کند و قلاب را چهاربرابر مقاوم تر و مناسب همه نوع آب و املاح موجود در آن میسازد.

تکنولوژی Fastgrip Octopus با اندود رداستیل واندیوم

طراحی جدید چند منظوره وی ام سی که به Fastgrip Octopus معروفند، سریع ترین صید ها را در رکورد ها ثبت کرده اند و امتیازات ویژه ای دارند. وجود سه میکروخار در ابتدای بارب باعث میشود تا قلاب اختاپوس بهترین طعمه نگهدار نیز به حساب بیاید و با یک اتصال سهل و سریع، زمان صید را به حداقل برساند. این قلاب Fastgrip از جنس رد استیل واندیوم است که این مواد باعث شده محصول نهایی دارای 15% قدرت و ضریب نفوذ بیشتر نسبت به سایر مدل ها بوده و تا 500 ساعت به انواع املاح و آب های شور مقاومت نشان دهد.همچنین قسمت چشمی بالای قلاب ها به عقب متمایل شده تا بهبود در سهولت در استفاده و پرتاب و کاهش چرخش بیجا و هدفگیری دقیق تر از همیشه فراهم شود.

تکنولوژی Cone Cut®

در این روش خاص تراشکاری، برش هایی دقیق و بسیار ظریف در حالی که مقطع سوزن به صورت مثلثی و یا چند وجهی شکل میگیرد و ترکیبی از تیزی چند برابری ، ثبات ساختاری و کیفیت را در خود جای داده است ، و بدون نیروی اضافه ، نفوذی تمیز و بی نقص فراتر از تصور شما در آب رادر تضمین می کند.

تکنولوژی Cut Point

صیقل دادن در این مدل، به صورت فوق دقیق و بسیار ظریف در حالی که مقطع سوزنی به صورت دوار و رگوله شکل میگیرد و دارای فقط یک نقطه برش استاندارد است که چرخش و یک دستی فوق العاده ای دارد و یادآور قالب سنتی قلاب های ماهیگیری قدیمی، اما با ویژگی های بهبود یافته و نفوذ حداکثری است.

انواع قلاب ماهیگیری

3-حفظ رتبه نخست فروش و عرضه قلاب شماره 1 دنیا

پس از گذشت بیش از دو قرن، هنوز شرکت VMC و زیر مجموعه های مربوط به آن از جمله شرکت های مهم فرانسه به شمار می رود که به دلیل دارا بودن دانش فنی و پیشرفت مداوم و کیفیتی که هیچوقت کم نشده از سایر رقبا متمایز شناخته میشود.

فروش موفق وی ام سی در تمامی دنیا خصوصا دفاتر نمایندگی آلمان، لهستان، اکراین، روسیه، و برزیل ، گواه ممتاز بودن این برند با سابقه است.
بازخورد های جهانی نشان داده است در بیش از 70 کشور دنیا، محبوبیت و رضایت از وی ام سی در صدر لیست بوده و این فروش درخشان، با تبادل دانش و ترکیب تکنولوژی ساخت با کمانی های کم نظیری مانند راپالا، نتایج درخشانی را به همراه داشته است.

——————————————————————

نمایندگی وی ام سی در ایران

——————————————————————

خوشبختانه در دهه گذشته تا کنون، فروشگاه سمس ، علاوه بر برند های موجه، نمایندگی رسمی وی ام سی در ایران را به عهده داشته و امکان خرید مطمئن و آسان را برای ایران و خاورمیانه فراهم کرده است.

همچنین ببینید:

——————————————————————

قلاب کلاسیک وی ام سی

——————————————————————

قلاب ماهیگیری - سمس کلاب

4-طیف گسترده برای همه سلیقه ها

هیچ اهمیتی ندارد که یک صیاد با تجربه باشید یا کسی که دوست دارد ماهیگیری بیاموزد و یا برای تفریح و استراحت به ماهیگیری بپردازد…. شاید یک ست کارپ حرفه ای مورد نیاز باشد و یا یک قلاب ساده؛ هر آنچه که بخواهید وی ام سی برای شما فراهم کرده تا با هر میزان بودجه ای که در نظر دارید ، بهترین و ماندگار ترین کیفیت را داشته باشید. قلاب های کلاسیک تا قلاب های پیچ دار و یا قلاب هایی که مبتوانید با آنها طعمه های دست ساز و پشه  بسازید؛ همه و همه در تنوع های وی ام سی موجود هستند.

 

5-مقرون به صرفه ی باورنکردنی

به گواه و تجربه مشتریان، صید با قلاب ماهیگیری وی ام سی در ابتدا به نظر گران قیمت می آید، اما پس از بارها و بارها صید، به طور شگفت انگیزی متوجه خواهید شد این قلاب ها مقاومت چندین برابری نسبت به آب شور و یا املاح خورنده و سایر عوامل فیزیکی و شیمیایی از خود نشان میدهند.

معروف ترین ویژگی وی ام سی به گواه صیادان، تیز بودن مادام العمر و عدم شکست قلاب در هنگام فشار و کشش است .

 

همچنین بخوانید:

——————————————————————

قلاب فوق مقاوم فولاد سبک برای طعمه زنده و مناسب نخ براید

——————————————————————

برای درک بهتر دقت ساخت و کیفیت مواد اولیه و تکنولوژی خاص قلاب ماهیگیری وی ام سی، زندگی یک قلاب را میتوانید در این ویدئو ببینید:

 

 

لینک اشتراک ویدیو: https://aparat.com/v/lwiIf

 

نظرات (46)

سینا

مرسی … برای من که اطلاعات نداشتم عالی بود

    Admin_semsclub

    سینا عزیز، خوشحالیم که این مطلب به شما کمک کرده

حامدی

مگه وی ام سی در غیر از فرانسه هم زده میشه؟

    Admin_semsclub

    بله حامدی عزیز… محصولات وی ام سی در کشور چین هم تولید میشود که رده کیفی ضعیف تری نسبت به مدل های فرانسوی دارد.
    پیشنهاد ما استفاده از محصولات اصل هست

loveaw

Welcome to the world of fishing with best hooks

بهزاد

اما چیزی از ارزش های موستاد کم نمیشه
من چند ساله که از هر دو برند راضیم

    Admin_semsclub

    بهزاد عزیز سلام
    بله صد درصد کیفیت قلاب موستاد هم تایید میشود . اما این رقابت بین بهترین هاست!

William

i love it

ettmig

best hoooookkk
What have you got to lose?
I look forward to chat with you on Skype

fan

Hi all. vmc work all over the world. We are waiting for your feedback.

Adib

مرسیییی اصلا فکر نمیکردم انقدر داستان داشته باشه😁

    Admin_semsclub

    ادیب عزیز سلام! بله هر قلاب وی ام سی یک داستان و یک برنامه ریزی و طراحی دقیق دارد!

Luti

best

ناشناس

عالی بود مرسی

Milaad

مرسی من به این موضوعات اتفاقا علاقه دارم

مهدیی

واقعا وی ام سی قلاب خوبیه . من از فروشگاه های خوبی مثل سمس کلاب و کمپینا و دیجیکالا خریدم و راضی ام

Z-dawod

مرسی از توضیحات کامل

دوران

خسته نباشید خیلی مفید بود. البته خیلی از ماهیگیر ها فقط به قیمت فکر میکنن به نظرم قلاب خوب و ارزان بیارید بهتره

    Admin_semsclub

    بله حتما به زودی موجود میشه اما هیچوقت این کیفیت با ارزانی تناسب نداره!

آراز

کاربردی نبود
فقط اطلاعات
به نظرم آموزشی بذارید استفاده کنیم اینا چیه؟

    Admin_semsclub

    آراز عزیز ، حتما این مورد هم به زودی درج میشه از نظر شما ممنونیم

جعفر سعادتی

خوبه سایتتون من خرید کردم خیلی زود به دستم رسید

    Admin_semsclub

    از توجه و اعتماد شما متشکریم جناب سعادتی

نیکی

مرسی از ارسال سریع تون

وحید

باید به شماره سایز دقت بشه تا بتونی صید فوق العاده ای رو باهاش تجربه کنی

پوریا

باید بگم تو قلابها وی ام سی از بهترین هاس

نورالهی

اطلاعات خوبی تو این مقاله دادین. ممنون

farhad

قضاوت یک طرفه بله اما برند های دیگه هم بد نیستن

پرهام

عالیه

mina3356

ziad jaleb nabod

میکائیل

لذت بردم

هومن کاشفی

نه من موستاد هم دارم خیلی راضی ام. یوولا هم عالیه. وی ام سی همه کد هاش جالب نیست

پاکزاد

البته موقع خرید این قلابها باید به جدول سایزبندیش توجه بشه .

پاکزاد

ماهی کپور رو با قلاب کد 7237 صید کردم.عالی

محمودی

بنظر من تو قلابها وی ام سی کد 9752 بهترینه

عقیل

هرکسی باهاش ماهی گرفته میدونه عالی هستند،خیلی تیز وظریف

رایان

این برند خیلی راضی کننده است؛ این تنوع سایز قلاب کم پیدا میشه .مناسب همه مدل ماهی میتونی انتخاب کنی

منصور

وی ام سی به تجربه به من ثابت شده که تیز تیرینه البته بعد از موستاد

هادی

کد 9752 برای ماهیگیری تو دریا خوبه مخصوصا سایز 20برای ماهی ریز مناسبه

ایران پور

این قلاب ها از نظر کیفیت عالین و زنگ ‌زدگی ندارن

نیکنام

من سال هاست از وی ام سی راضی ام

مسعود

من هم از وی ام سی و هم موستاد راضی ام

یوبی

فیلم تبلیغه

یوبی

جالب نبود

سوسن

خوب

وفایی

اما به نظرم وی ام سی اینطور هم نیست